• دوشنبه, 04 آبان 1394

    با ما خانه دار شوید...

    پيشينه فعاليت شركت عمران و مسكن اصفهان را مي توان از سالهاي اوليه انقلاب پيگيري نمود. اين شركت کار خود را از اول خردادماه 1367 با عنوان مؤسسه توليد مسكن شعبه مركز ايران آغاز نمود و حوزه عملیات خود را در شهركهاي اقماري اصفهان مانند شاهين شهر، خانه اصفهان، ملك شهر و بهارستان قرار داد.شش سال بعد در 1373 مؤسسه با ملاحظه الزاماتي چند تبديل به شركت توليد مسكن گرديد و با گسترش فعاليت هاي ساخت و ساز در مناطق ياد شده و با تغييراتی در اساسنامه در سال 1374 شركت توليد مسكن به شركت عمران و توليد مسكن تغيير نام داد.
    ادامه مطلب...
  • 1

آخرین اخبار شرکت

شركت عمران و مسكن اصفهان علاوه بر فعاليت در حوزه ساخت و ساز انبوه داراي سه كارگاه توليدي بزرگ نيز مي باشد كه يكي از آنها مجموعه توليدي زيتون است . كارگاه زيتون در شهرك صنعتي جي واقع شده است و در حال حاضر عمده فعاليت خود را به توليد و پخش آسفالت با كيفيت مرغوب اختصاص داده است.

 آدرس :  اصفهان - جاده فرودگاه -بین  کارخانه کافی کولا و پست مکانیزه - مجتمع تولیدی زیتون

تلفن :  09138896176 -03136622001

 

 

 


 

 

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.