منو کاربری

شرکت عمران و مسکن اصفهان در نظر دارد جهت تکمیل چارت سازمانی و کادر پرسنلی خود با شرایط ذیل استخدام نماید:

  • کارشناس بازرگانی و فروش دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس به بالا در رشته های مرتبط حداقل سابقه 10 سال
  • کارشناس امور ثبتی دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس و بالاتر در رشته های مرتبط حداقل 10 سال سابقه
  • کارشناس امور مهندسی و فنی و اجرایی دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس و بالاتر حداقل 10 سال سابقه
  • کارشناس امور حقوقی دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در رشته های مرتبط وآشنایی کامل با قوانین مالی و بورس و بیمه حقوقی(در زمینه ابنیه)حداقل سابقه 10 سال
  • کارشناس امور مالی دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس و بالاتر در رشته های مرتبط وآشنایی کامل به قوانین و آیین نامه های مالی و بورس حداقل سابقه 10 سال
  • کارشناس امور اداری دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس یا بالاتر در رشته های مرتبط و آشنا به سیستم های راهکاران و همکاران و حقوق و دستمزد و امور بیمه و قوانین کار
  • کارشناس HSE دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس و بالاتر حداقل 10 سال سابقه
  • کارشناس IT دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس و بالاتر حداقل 10 سال سابقه

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام؛ رزومه، مشخصات خود را به آدرس سایت www.maskanesfahan.ir قسمت همکاری با ما ارسال نمایند و یا به واحد اداری شرکت واقع در اصفهان فلکه فیض ابتدا خیابان آپادانا اول روبروی اداره پست بن بست قدر مراجعه نمایند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.