منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، علی زندی فر اظهار کرد: اکنون تیم های راهداری در حال بازگشایی این محور کوهستانی و گردشگری هستند. وی یادآور شد: بارش شدید برف در آزاد راه تهران - کرج - قزوین سبب کندی تردد خودروها شده اما این مسیر باز است.... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، علی زندی فر اظهار کرد: اکنون تیم های راهداری در حال بازگشایی این محور کوهستانی و گردشگری هستند. وی یادآور شد: بارش شدید برف در آزاد راه تهران - کرج - قزوین سبب کندی تردد خودروها شده اما این مسیر باز است . مدیرکل راهداری البرز با بیان اینکه بارش برف سنگین سبب بسته شدن تعدادی از راه های روستایی استان شده است ، گفت : تلاش ها بر خدمات رسانی به محورهای اصلی و روستایی معطوف شده است. زندی فر اظهار کرد: اکنون ۲۲۰ نیروی انسانی در قالب ۳۸ تیم راهداری و ۱۹ راهدارخانه البرز با استفاده از ۱۴۶ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حال برف روبی و نمک پاشی در محورهای اصلی ، فرعی و روستایی البرز هستند. وی به رانندگان توصیه کرد، سوخت کافی ، زنجیر چرخ و لوازم ایمنی همراه داشته باشند. استان البرز دارای یک هزارو۵۰۴ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.