منو کاربری

ناپدید شدن فرش‌های کاخ سعدآباد به ناپدید شدن ۴۸ تخته فرش نفیس کاخ‌موزه سعدآباد اشاره دارد. تصاویر این فرش‌ها در کتاب گنجینه تار و پود، مجموعه تصاویر دومین کلکسیون بزرگ فرش جهان در سال ۹۱ منتشر شده‌است. سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت بیان... ناپدید شدن فرش‌های کاخ سعدآباد به ناپدید شدن ۴۸ تخته فرش نفیس کاخ‌موزه سعدآباد اشاره دارد. تصاویر این فرش‌ها در کتاب گنجینه تار و پود، مجموعه تصاویر دومین کلکسیون بزرگ فرش جهان در سال ۹۱ منتشر شده‌است. سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت بیان کرد: پرونده سرقت از کاخ سعدآباد که بیش از ۴۸ تخته فرش که بعضاً مربوط به دوره قاجار است و قابل قیمت‌گذاری نیست در دولت گذشته اتفاق افتاد. این موضوع در معاونت حقوقی دولت سیزدهم پیگیری شد که در جمع‌بندی نهایی به ۱۰ نفر مظنون از مقامات دولت قبل رسیدند. پرونده‌ای تشکیل شد و با توجه به اینکه مظنون اصلی شرایط خاصی داشت، پرونده سال گذشته به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد. این پرونده در حال بررسی لاست و منتظر نتیجه آن هستیم. سرنوشت این فرشها معلوم نیست و وضعیت پرونده توسط معاونت حقوقی اطلاع‌رسانی می‌شود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.