- استراتژی هاي شركت
- جهت گیری و ساماندهی تمامی فعالیت ها و برنامه های اجرایی در راستای مأموریت و اهداف اصلی هلدینگ
- تدقیق بازار برای پاسخگویی به نیاز موجود به منظور حفظ و افزایش سهم شرکت
- صنعتی سازی با تمرکز بر ارتقاء تکنولوژی های ساخت
- ایجاد هم افزایی با سایر شرکت های تابعه هلدینگ و بنیاد
- افزایش سهم بازار با تمرکز بر ارتقاء ارزش سبد دارایی ها
- تدوین و اجرای برنامه میان مدت بازاریابی و فروش
- شناسایی و مدیریت ذی نفعان در راستای افزایش رضایت مندی
- احصاء دارایی ها،تعریف پروژه های جدید به منظور خلق ارزش،واگذاری دارایی های مازاد
- جاری سازی استراتژی های منابع انسانی جهت بهبود شاخص های بهره وری منابع معنوی سازمان
- طراحی و اجرای ساختار مدیریت بهای تمام شده
- ایجاد زنجیره تأمین پایدار
- ورود به بازار بورس و سرمایه