منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره تیراندازی در شهرستان سراوان و به مقر نظامی و متواری شدن عامل یا عاملان آن از صحنه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره تیراندازی در شهرستان سراوان و به مقر نظامی و متواری شدن عامل یا عاملان آن از صحنه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی افزود: در این راستا با انجام تحقیقات میدانی، هویت عاملان این تیراندازی شناسایی و در عملیات برنامه ریزی شده و ضربتی در مخفیگاهشان چهار نفر دستگیر شدند و در بازرسی اولیه از آنان ۲ قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی، تاکید کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقا احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.