منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ موسی بزرگی ۷ اسفندماه با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور های استان سمنان اظهار کرد: محورهای شهمیرزاد -کیاسر ، شهمیرزاد- چاشم ، دامغان -چشمه علی دیباج و محور شاهرود گرگان ( توسکستان) به علت بارش برف و... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ موسی بزرگی ۷ اسفندماه با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور های استان سمنان اظهار کرد: محورهای شهمیرزاد -کیاسر ، شهمیرزاد- چاشم ، دامغان -چشمه علی دیباج و محور شاهرود گرگان ( توسکستان) به علت بارش برف و بوران شدید مسدود است. وی ادامه داد: بقیه محورهای استان به ویژه محور اصلیِ تهران مشهد و بلعکس با تلاش پلیس راه ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، اداره کل راه و شهر سازی شرق استان و دیگر دستگاه های امدادی باز بوده و تردد و ترافیک در این محورها روان است. رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به تداوم بارش برف در برخی از نقاط شمالی استان از رانندگان خواستتا از سفرهای غیرضروری به علت برودت شدید هوا و بارش برف و کولاک در بسیاری از محورها پرهیز کنند. سرهنگ بزرگی تاکید کرد: در صورت ضرورت در امر سفر حتما از سلامت برف پاک کن ها ، ترمز ها ، سیستم گرمایشی ، سیستم روشنایی و لاستیک ها اطمینان حاصل کنند. رئیس پلیس راه استان سمنان از تمامی رانندگان خواست: در سفرهای ضروری به استان حتما تجهیزات زمستانی و از جمله زنجیرچرخ را به همره داشته باشند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.