منو کاربری

(عمو پورنگ) ویدئو و مطالبی که ساسی مانکن به نقل از وی منتشر کرده است، تکذیب کرد و در عین حال گفت که موضوعات مهمتر از این موضوع دارد. این مجری و بازیگر حوزه کودک و نوجوان گفت: من نمی دانم چه بگویم. خنده ام می گیرد. چون همه اینها ساختگی و فیک است.... (عمو پورنگ) ویدئو و مطالبی که ساسی مانکن به نقل از وی منتشر کرده است، تکذیب کرد و در عین حال گفت که موضوعات مهمتر از این موضوع دارد. این مجری و بازیگر حوزه کودک و نوجوان گفت: من نمی دانم چه بگویم. خنده ام می گیرد. چون همه اینها ساختگی و فیک است. ساسی مانکن یک دیس‌ترک توهین آمیز با نام "تک اردک" علیه عمو پورنگ منتشر کرد. آهنگ دیس یا دیس‌ترک به معنی بی‌احترامی کردن، ترانه‌ای است که هدف اصلی آن حمله لفظی به شخصی دیگر، معمولاً یک هنرمند دیگر است. آهنگ دیس غالباً نتیجه اختلاف و نزاع موجود میان دو نفر است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.