منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ عیسی گوهری از وقوع حادثه رانندگی در محور فرعی "تکاب - بیجار با ۲ فوتی و ۳ زخمی خبر داد و افزود: این‌بار نیز عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تجاوز به چپ حادثه‌ساز شد. وی در تشریح جزئیات این واقعه... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ عیسی گوهری از وقوع حادثه رانندگی در محور فرعی "تکاب - بیجار با ۲ فوتی و ۳ زخمی خبر داد و افزود: این‌بار نیز عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تجاوز به چپ حادثه‌ساز شد. وی در تشریح جزئیات این واقعه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور "بیجار - تکاب" کیلومتر ۳۵ محدوده روستای خوش‌مقام تیم گشت پلیس راه این محور برای امدادرسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند. سرهنگ گوهری یادآور شد: در این حادثه، یک دستگاه خودرو ۴۰۵ که از سمت بیجار به تکاب در حال حرکت بود با یک دستگاه پژو ۴۰۵ دیگر در طرف مخالف برخورد کرد که در این حادثه متاسفانه ۲نفر از سرنشین‌ها جان خود را از دست دادند و ۳ نفر سرنشین دیگر مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند. رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه علت تامه تصادف، تجاوز به چپ از جانب راننده پژو ۴۰۵ در حال حرکت از بیجار به تکاب تشخیص داده شده است، بیان کرد: ۲ نفر فوتی از سرنشین‌های راننده خودرو بوده‌اند. گوهری به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مطمئنه حرکت و از سبقت‌های غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.