منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت طلا طی هفته گذشته ۱۹ الی ۲۵ اسفندماه ارزان شد. بر این اساس قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار امروز به ۳ میلیون و ۹۶ هزارتومان رسید که نسبت به اولین روز هفته ۸۱ هزارتومان ارزان شد. همچنین قیمت طلای آب شده در بازار تهران نیز ۳۵۰... به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت طلا طی هفته گذشته ۱۹ الی ۲۵ اسفندماه ارزان شد. بر این اساس قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار امروز به ۳ میلیون و ۹۶ هزارتومان رسید که نسبت به اولین روز هفته ۸۱ هزارتومان ارزان شد. همچنین قیمت طلای آب شده در بازار تهران نیز ۳۵۰ هزارتومان طی یک هفته ارزان شده است. قیمت طلای ۲۴ عیار نیز با کاهش ۱۰۸ هزارتومانی به ۴ میلیون و ۱۲۷ هزارتومان رسید. نوع قیمت 19 اسفند قیمت 25 اسفند اختلاف قیمت طلای آب شده ۱۳.۷۶۳.۷۰۹.۵۹ ۱۳.۴۱۳.۰۷۹.۲۹ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰− طلای 18 عیار ۳.۱۷۷.۴۰۷.۳۶ ۳.۰۹۶.۴۹۰.۴۵ ۸۱,۰۰۰,۰۰۰− طلای 24 عیار ۴.۲۳۵.۶۱۰.۹۳ ۴.۱۲۷.۸۱۰.۱۲ ۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰− بر اساس قیمت سکه طرح قدیم طی یک هفته ۱۵۴ هزارتومان ارزان شد. قیمت سکه طرح جدید نیز ۷۹ هزارتومان ریخت. قیمت نیم سکه گران شد و قیمت ربع سکه نیز با افزایش ۱۷۵ هزارتومانی ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزارتومان است. قیمت سکه یک گرمی نیز به ۶ میلیون و۸۰۰ هزارتومان رسید. نوع قیمت 19 اسفند قیمت 25 اسفند اختلاف قیمت سکه طرح قدیم     ۳۵.۱۵۴.۳۳۱.۱۷ ۳۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰− سکه طرح جدید ۳۷.۱۷۹.۷۳۶.۹۲ ۳۷.۱۰۰.۰۰۰ ۷۹,۰۰۰,۰۰۰− نیم سکه ۲۰.۸۶۷.۶۹۳.۸۴ ۲۲.۲۰۰.۰۰۰ ۲,۶۶۷,۰۰۰+ ربع سکه ۱۳.۵۷۵.۴۵۲.۰۷ ۱۳.۷۵۰.۰۰۰ ۱۷۵,۰۳۴,۰۰۰+ سکه یک گرمی ۶.۷۰۵.۱۸۸.۰۵ ۶.۸۰۰.۰۰۰ ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰+ پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته پایانی اسفند با وجود مهار قیمت دلار توسط سیاست‌گذار و عرضه سکه‌های مرکز مبادله و حراج شمش طلا، اما روند بازار فلز زرد در بیشتر روزها افزایشی بود. رشد تقاضا در هفته اخیر لیدر بازار طلا بود. معامله‌گران معتقدند در صورتی که دلار در محدوده فعلی نوسان داشته باشد، روند بازار طلا نوسانات شارپی نخواهد داشت و در منطقه قیمتی فعلی سال ۱۴۰۲ را به پایان می‌رساند. گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایش محدود دو دلاری دارد و با قیمت ۲۱۶۳ دلار در حال معامله است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.