منو کاربری

وزیر کار گفت: پس از گفت‌وگوهای بسیار حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ مشخص شد. بر این اساس حدود ۳۵ درصد افزایش حقوق داشتیم که نسبت به سال قبل حدود ۷ درصد افزایش پیدا کرده است. حداقل دستمزد ماهانه یک کارگر در سال آینده ۱۱ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۷۸۷ تومان... وزیر کار گفت: پس از گفت‌وگوهای بسیار حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ مشخص شد. بر این اساس حدود ۳۵ درصد افزایش حقوق داشتیم که نسبت به سال قبل حدود ۷ درصد افزایش پیدا کرده است.  حداقل دستمزد ماهانه یک کارگر در سال آینده ۱۱ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۷۸۷ تومان تعیین شد. بر این اساس حداقل دستمزد کارگران از ۵ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان به ۸ میلیون تومان افزایش یافت. به دنبال افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد ۱۴۰۳ دریافتی کارگران با احتساب مبلغ بن خواروبار، کمک‌هزینه مسکن، حق اولاد و سایر مزایای جانبی، مزد به ۱۱ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان افزایش یافت.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.