منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا نوشت: آماده باشید، دونالد ترامپ از آمریکایی‌ها می‌خواهد همانطور که کره شمالی‌ها با کیم جونگ اون رفتار می‌کنند، با او رفتار کنند. بولتون که در دولت ترامپ به عنوان مشاور... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا نوشت: آماده باشید، دونالد ترامپ از آمریکایی‌ها می‌خواهد همانطور که کره شمالی‌ها با کیم جونگ اون رفتار می‌کنند، با او رفتار کنند. بولتون که در دولت ترامپ به عنوان مشاور امنیت ملی فعالیت می کرد، یک کلیپ از صحبت ترامپ با استیو دوسی از فاکس نیوز در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد که در آن رئیس جمهور سابق از رهبر کره شمالی تمجید کرد. ترامپ می‌گفت: او رئیس یک کشور است و منظورم این است که او رئیسی قوی است. او صحبت می کند و مردمش می‌نشینند. من از مردمم می خواهم همین کار را بکنند. بولتون به فهرستی از مقامات سابق ترامپ پیوسته که درباره بازگشت او به قدرت هشدار می‌دهند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.