منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علی اشتری روز چهارشنبه با اعلام این خبر و با تاکید بر اهمیت حفظ جان میهمانان جزیره قشم، افزود: برای ارتقای سطح ایمنی سفرهای زمینی در مسیر اسکله پل به لافت، یک فروند یدک‌کش همیار، یک فروند شناور ناجی در مسیر... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،  علی اشتری روز چهارشنبه با اعلام این خبر و با تاکید بر اهمیت حفظ جان میهمانان جزیره قشم، افزود: برای ارتقای سطح ایمنی سفرهای زمینی در مسیر اسکله پل به لافت، یک فروند یدک‌کش همیار، یک فروند شناور ناجی در مسیر دریایی لافت به پل و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی هم در بندر پل مستقر شده است. وی بیان داشت: این ایستگاه‌های غواصی در اسکله‌های ذاکری، لافت، پل، هنگام، کندآلو، شیب دراز، سهیلی، گورزین و طبل مستقر شده‌اند. رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: یک فروند شناور خدماتی سازمان بنادر و دریانوردی هم در مسیر دریایی اسکله شهید ذاکری شهر قشم به عنوان ایستگاه ثابت خدمات امدادی مستقر شده است. اشتری گفت: یک‌ هزار و 56 فروند شناور ویژه گردشگری دریایی در ایام نوروز 1403 در این جزیره فعالیت می‌کنند. وی بیان داشت: علاقمندان تفریحات دریایی با یک فروند قایق، سه فروند لنج ترتری، 47 فروند انواع آلاچیق و پنج فروند کشتی تفریحی می‌توانند از زیبایی‌ جنگل‌های دریایی حرا و دلفین‌های بازیگوش جزیره هنگام لذت ببرند. اشتری یادآور شد: برای ارایه این خدمات گردشگری دریایی دوره‌های بازآموزی به مدت یک هزار و 200 نفر ساعت برای ناخدایان شناورهای یادشده پیش از آغاز تعطیلات نوروزی برگزار شده است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.