منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مقاومت فلسطین در صد و هفتاد و یکمین روز جنگ و در میانه ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره کاهش شدید توان نظامی گروه‌های فلسطینی در غزه، شهرک صهیونیست‌نشین اشدود را هدف قرار داد. رسانه‌های عبری روز دوشنبه از به صدا... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مقاومت فلسطین در صد و هفتاد و یکمین روز جنگ و در میانه ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره کاهش شدید توان نظامی گروه‌های فلسطینی در غزه، شهرک صهیونیست‌نشین اشدود را هدف قرار داد. رسانه‌های عبری روز دوشنبه از به صدا درآمدن آژیر هشدار حملات هوایی در اشدود خبر دادند و ارتش رژیم صهیونیستی هم خبر داد هشت راکت به سمت این شهرک شلیک و ۲ راکت رهگیری شد. گردان‌های «عزالدین القسام» شخه نظامی حماس مسئولیت این حمله راکتی را برعهده گرفت و اعلام کرد که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در غزه، اشدود را هدف قرار داده است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.