منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مهدی اسحاقی در گفت وگو با خبرنگار مهر شمار اقامت مسافران نوروزی از ۲۳ اسفند تا ششم فروردین را در استان هشت میلیون و ۲۲۲ هزار و ۴۰۵ نفر اعلام کرد و افزود: در این مدت ۷۶۱ فقره نظارت از تأسیسات گردشگری و اقامتی صورت گرفت. وی... به گزارش اقتصادآنلاین؛ مهدی اسحاقی در گفت وگو با خبرنگار مهر شمار اقامت مسافران نوروزی از ۲۳ اسفند تا ششم فروردین را در استان هشت میلیون و ۲۲۲ هزار و ۴۰۵ نفر اعلام کرد و افزود: در این مدت ۷۶۱ فقره نظارت از تأسیسات گردشگری و اقامتی صورت گرفت. وی ادامه داد: همچنین ۲۱۰ هزار و۶۴۵ نفر از جاذبه‌های تاریخی و ۸۲ هزار و ۲۹۵ نفر از جاذبه‌های تفریحی بازدید کردند. وی افزود: ۱۴ هزار و ۳۸۱ نفر از نمایشگاه‌های صنایع دستی، یک میلیون وو ۲۳ هزار و ۵۹۹ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۶۲ هزار و ۴۴۶ نفر از اماکن مذهبی دیدن کردند. اسحاقی شمار بازدید از موزه‌های استان را ۳۳ هزار و ۲۹ نفر ذکر کرد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.