منو کاربری

اقتصاد آنلاین ؛ براساس گزارش اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی قیمت اجاق گاز فردار دوو مدل DGC۵-۲۱۰۱N مبلغ ۱۰,۷۸۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت اجاق گاز دنپاسر با مبلغ ۴,۴۱۸,۰۰۰ تومان اعلام شده است. قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش... اقتصاد آنلاین ؛ براساس گزارش اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی قیمت اجاق گاز فردار دوو مدل DGC۵-۲۱۰۱N  مبلغ ۱۰,۷۸۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت اجاق گاز دنپاسر با مبلغ ۴,۴۱۸,۰۰۰ تومان اعلام شده است. قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید. قیمت انواع اجاق گاز فردار برند مدل قیمت / تومان اسنوا SGC۵-۷۱۱۱ ۲۱,۷۰۰,۰۰۰ دوو DGC۵-۲۱۰۱N ۱۰,۷۸۰,۰۰۰ دنپاسر  denPA۲ ۴,۴۱۸,۰۰۰ اسنوا  SGC۵-۳۱۲۲N Adrina Series ۱۴,۷۲۸,۷۸۰  پیلوت PH۵X۱ ۲۱,۶۰۰,۰۰۰  تایسز TGC۵-۶۱۱ ۳۱,۰۰۶,۵۴۰

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.