منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سازمان بورس در پی تنش‌های منطقه، روز شنبه گذشته طی اطلاعیه ای از محدود شدن دامنه نوسان معاملات بازار سرمایه در محدوده مثبت و منفی یک درصد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه گذشته خبر داده بود. این در حالی است... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سازمان بورس در پی تنش‌های منطقه، روز شنبه گذشته طی اطلاعیه ای از محدود شدن دامنه نوسان معاملات بازار سرمایه در محدوده مثبت و منفی یک درصد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه گذشته خبر داده بود. این در حالی است که با توجه به ریسک‌های سیستماتیک بازار سرمایه، این محدودیت در روز چهارشنبه نیز اعمال شد. بر این اساس با توجه به برطرف شدن این ریسک‎ها، دامنه نوسان سهام نمادهای مختلف از امروز(شنبه یکم اردیبهشت ماه) به حالت عادی قبل باز می‌گردد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.