منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفت: قیمت هر متر مربع یونولیت ۱۱۰ هزار تومان بود که در ۱۵ روز گذشته به ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. فرشید پور حاجت گفت: در ۱۵ روز گذشته شاهد نایاب شدن بلوک سقفی... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفت: قیمت هر متر مربع یونولیت ۱۱۰ هزار تومان بود که در ۱۵ روز گذشته به ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. فرشید پور حاجت گفت: در ۱۵ روز گذشته شاهد نایاب شدن بلوک سقفی (یونولیت ) در بازار هستیم و همین امر خود در قیمت تمام شده ساخت مسکن تاثیر بسیار زیادی دارد. به گفته دبیرانجمن انبوه سازان مسکن کشور تولید این یونولیت ها و تمامی مواد اولیه این محصول در داخل کشور تولید می شود اما متاسفانه در حال حاضر شاهد عدم عرضه این محصول در بازار هستیم. او می گوید:قیمت هر متر مربع این محصول حدود ۱۱۰ هزار تومان است و در حال حاضر با افزایش ۲۷۰ درصدی این محصول قیمت آن به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. پور حاجت گفت: باید وزارت صمت و سازمان بازرسی باید در این حوزه ورود پیدا کند تا شاهد کاهش قیمت این محصول باشیم. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.