منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام سازمان راهداری‌ و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود ترافیک سنگین و در محور هراز مسیر (شمال به جنوب)... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام سازمان راهداری‌ و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود ترافیک سنگین و در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان و آب اسک ترافیک نیمه‌سنگین است. در محورهای فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد وسایل نقلیه روان است. محورهای شمالی دارای بارش پراکنده باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است. آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک ترافیک سنگین در آزادراه قم - تهران محدوده مرتضی‌گرد سازمان راهداری همچنین از بارش باران در برخی محورهای استان تهران، خراسان شمالی، مازندران، گلستان و گیلان خبر داده است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.