منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سید نظام‌الدین موسوی اظهار کرد: نامه معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس واصل شده است و در جلسه علنی نوبت عصر امروز اعلام وصول می‌شود. وی درباره زمان برگزاری جلسه بررسی صلاحیت... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سید نظام‌الدین موسوی اظهار کرد: نامه معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس واصل شده است و در جلسه علنی نوبت عصر امروز اعلام وصول می‌شود. وی درباره زمان برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس، وزیر پیشنهادی به مدت یک هفته فرصت حضور در کمیسیون‌های تخصصی برای ارایه برنامه‌ها و پاسخ به سوالات را دارد؛ بر این اساس جلسه بررسی صلاحیت آقای بذرپاش یکشنبه هفته آینده تشکیل می‌شود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.