منو کاربری

برای-خرید-یک-واحد-نوساز-در-امیرآباد-چقدر-بودجه-لازم-است؟
اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ منطقه ۶ شهرداری تهران یکی از مناطق پایتخت است که در مرکز شهر تهران واقع شده است. منطقه ۶ از سمت شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران و از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و از سمت جنوب به خیابان انقلاب محدود می... اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ منطقه ۶ شهرداری تهران یکی از مناطق پایتخت است که در مرکز شهر تهران واقع شده است. منطقه ۶ از سمت شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران و از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و از سمت جنوب به خیابان انقلاب محدود می شود.در این محله بیشتر ساختمان ها کاربری تجاری و اداری دارند.  از مهم ترین محله های این منطقه می توان به امیرآباد ، یوسف‌آباد، ولیعصر، کشاورز و فاطمی اشاره کرد. آپارتمانی در منطقه جهاد، با سنی حدود ۱۸ سال و متراژ ۱۴۰ متر درحالی که این واحد ۳ اتاق خواب دارد، ارزشی معادل ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد. اگر واحدی نوساز برای سرمایه‌گذاری در منطقه ۶ تهران میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۳ خوابه با متراژ ۱۶۶ متر را با ارزشی معادل ۱۱ میلیارد تومان خریداری کنید. آپارتمانی دیگر در محله امیرآباد، با متراژ ۱۱۴ متر و ۲ اتاق خواب، درحالی که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد در روز های گذشته معادل ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. اگر واحدی نوساز در این محله بخواهید، میتوانید آپارتمانی ۹۸ متری درحالی که این واحد ۲ خوابه است را با قیمت ۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین برای خرید واحد نوساز دیگری در محله میدان‌ولیعصر با متراژ ۱۱۲ متر و ۳ اتاق خواب به بودجه‌ای بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان احتیاج دارید. واحد آپارتمان دیگری در محله فاطمی با سنی حدود ۱۲ سال و متراژ ۱۲۵ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد. اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله یوسف‌آباد را دارید، با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۱۲۰ متری با سنی معادل ۱۱ سال و ۳ اتاق خواب را خریداری کنید. همچنین واحد دیگری در همین محله با متراژ ۶۰ متر و سنی حدود ۲۱ سال و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.