منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا اظهار کرد: بنا بر بررسی‌های صورت‌گرفته درباره وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، بارش پراکنده برف را در برخی محورهای استان‌های البرز،... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا اظهار کرد: بنا بر بررسی‌های صورت‌گرفته درباره وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، بارش پراکنده برف را در برخی محورهای استان‌های البرز، مازندران، اردبیل و تهران شاهد هستیم. وی افزود: همچنین بارش باران در برخی محورهای استان‌های فارس،کرمان، بوشهر و خراسان جنوبی گزارش شده است. شیرانی گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج (حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و محور شهریار ـ تهران گزارش شده است. منبع: تسنیم

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.