منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ غلامرضا کریم‌آقایی در شیراز، اظهار داشت: پرواز شیراز به تهران شرکت هواپیمایی سپهران که ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه صبح امروز طبق برنامه زمانبندی باید فرودگاه شیراز را به مقصد تهران ترک می‌کرد به دلیل وجود مسافر بیمار اعصاب و روان با ۳... به گزارش اقتصاد آنلاین؛ غلامرضا کریم‌آقایی در شیراز، اظهار داشت: پرواز شیراز به تهران شرکت هواپیمایی سپهران که ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه صبح امروز طبق برنامه زمانبندی باید فرودگاه شیراز را به مقصد تهران ترک می‌کرد به دلیل وجود مسافر بیمار اعصاب و روان با ۳ ساعت تاخیر انجام شد. وی با اشاره به اینکه این افراد ۳ نفر بوده و در حال ایجاد اخلال در پرواز بودند افزود: به دلیل رعایت الزامات امنیتی، پرواز به تاخیر افتاد و مشکل اعصاب و روان آن‌ها از سوی اورژانس تائید شد. مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز پس از مهرآباد تهران و مشهد سومین فرودگاه پرترافیک کشور است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.