منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صدا و سیما ، محمد محمدی بخش در جمع خبرنگاران گفت: در ایام تعطیلات به دلیل افزایش تقاضای سفر ، عرضه و تقاضا در شرایط کنونی همخوانی ندارد و در حال حاضر درخواست سفر حتی برای مسیرهای کم تردد نیز درخواست ها افزایش یافته... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صدا و سیما ، محمد محمدی بخش در جمع خبرنگاران گفت: در ایام تعطیلات به دلیل افزایش تقاضای سفر ، عرضه و تقاضا در شرایط کنونی همخوانی ندارد و در حال حاضر درخواست سفر حتی برای مسیرهای کم تردد نیز درخواست ها افزایش یافته است. محمدی بخش افزود: در حال حاضر 550 فروند هواپیما برای پوشش تقاضای سفر نیاز داریم. وی با بیان اینکه در حال حاضر خدمات پروازها و مسیرها کاهش پیدا نکرده افزود: در مسیرهای داخلی نه تنها کاهش پرواز نداشتیم بلکه گاهی افزایش پرواز نیز داشتیم و نسبت به سال گذشته در پروازهای داخلی 20 درصد و در پروازهای خارجی 200 درصد افزایش سفر داشته ایم. معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در ایام نوروز ، افزایش پرواز خواهیم داشت و برای شرکت های هواپیمایی مقرون به صرفه نیست که هواپیما را به خاطر شرایط اقتصادی زمینگیر کنند. وی تاکید کرد: موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما هنوز در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده اما به محض تایید ، اجرا خواهد شد. محمدی بخش در پاسخ به این سوال که چرا به ایکائو به خاطر در اختیار قرار ندادن قطعات شکایت نمی کنید گفت: در جریان عملیات ممیزی فرودگاهها که کارشناسان سازمان جهانی هوانوردی (ایکائو) حضور داشتند موضوع نیاز ناوگان به تامین قطعات را مطرح و بطور رسمی از آمریکا شکایت کردیم که ندادن قطعه به خریداران هواپیماها با روح قوانین ایکائو منافات دارد. وی افزود: اگر اجازه پرواز بالاتر از حدی را نمی دهیم به دلیل الزامات ایمنی هوانوردی است. رئیس سازمان هواپیمایی تصریح کرد: در آینده نزدیک هواپیماها را به سر خط بر می گردانیم و مسیر بازگشت هواپیماها به چرخه عملیات با سرعت در حال انجام است . محمدی بخش افزود: در حوزه افزایش ناوگان بالگردی نیز جهش خوبی صورت گرفته به طوریکه در حال حاضر 121 بالگرد فعال در کشور وجود دارد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.