منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد محمدی در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن رفسنجان در گفت و گو با ایسنا درخصوص آخرین وضعیت هواپیماهای برجامی اظهار کرد: تعداد زیادی از هواپیماهای برجامی به دلیل بدعهدی آمریکا زمین‌گیر هستند و در حال... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد محمدی در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن رفسنجان در گفت و گو با ایسنا درخصوص آخرین وضعیت هواپیماهای برجامی اظهار کرد: تعداد زیادی از هواپیماهای برجامی به دلیل بدعهدی آمریکا زمین‌گیر هستند و در حال حاضر از ۱۳ هواپیمای برجامی، ۱۰ هواپیما زمین‌گیرند. وی افزود: ما به دادگاه‌ها و مقامات بین‌المللی شکایت خود را مطرح کرده‌ایم و پیگیر این موضوع هستیم. رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید شکایت ایران از آمریکا به ایکائو به نتیجه‌ای برسد؟ پاسخ داد: حتماً. منبع: ايسنا

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.