منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، تهران شهری است که مأموریت‌ها و مسافران زیادی می آیند و ساکنان در منطقه یک پایتخت خانه‌هایشان را روزانه اجاره داده می‌شود و برای اجاره روزانه باید حداکثر ۹ میلیون تومان پرداخت شود. در ادامه قیمت‌های اجاره مسکن... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، تهران شهری است که مأموریت‌ها و مسافران زیادی می آیند و ساکنان در منطقه یک پایتخت خانه‌هایشان را روزانه اجاره داده می‌شود و برای اجاره روزانه باید حداکثر ۹ میلیون تومان پرداخت شود. در ادامه قیمت‌های اجاره مسکن روزانه را در این منطقه تهران منتشر می‌شود: قیمت اجاره روزانه ملک در شمال تهران محله قیمت روزانه (قیمت‌ها به تومان می‌باشد) کامرانیه ۱ میلیون ۴۰۰ الی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار فرمانیه ۱ میلیون و ۴۰۰ الی ۶ میلیون نیاوران ۱ میلیون و ۲۰۰ الی ۵ میلیون تجریش ۹۵۰ هزار الی ۷ میلیون و۵۰۰ هزار الهیه ۱ میلیون و ۸۰۰ الی ۹ میلیون قیطریه ۸۰۰ هزار الی ۶ میلیون دربند ۱ میلیون و ۳۰۰ الی ۸ میلیون منبع: مهر

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.