منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، داریوش باقرجوان مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری کشور در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما گفت: پیش فروش بلیت‌های نوروز آغاز شده و تا ۲۹ اسفند ادامه دارد. باقر جوان گفت: پیش فروش بلیت‌ها به صورت ۵ روز به ۵ روز است و... به گزارش اقتصاد آنلاین، داریوش باقرجوان مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری کشور در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما گفت: پیش فروش بلیت‌های نوروز آغاز شده و تا ۲۹ اسفند ادامه دارد. باقر جوان گفت: پیش فروش بلیت‌ها به صورت ۵ روز به ۵ روز است و با پر شدن ظرفیت بلیت‌ها در ۵ روز اول از ساعت ۲۴ روز پنجم ظرفیت ۵ روز بعدی آغاز می‌شود. آقای باقر جوان گفت: برای ظرفیت‌های پر شده لیست انتظار در نظر گرفته شده و چنانچه ظرفیت اتوبوسی جدیدی باز شود اولویت با ثبت نام کنندگان این لیست خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.