منو کاربری
به گزارش اقتصاد آنلاین، براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اغاز سال ۱۴۰۲، از راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، تقدیر کرد و گفت: در این مرکز یک کار قرارگاهی، عملیاتی و... به گزارش اقتصاد آنلاین، براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اغاز سال ۱۴۰۲، از راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، تقدیر کرد و گفت: در این مرکز یک کار قرارگاهی، عملیاتی و میدانی درحال انجام است و برهمین اساس ضروری است شرکت‌های هواپیمایی با یکدیگر پیمان‌های راهبردی بسته و در صورت لزوم برای جلوگیری از تأخیرات طولانی مدت هواپیماهای خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند. بذرپاش در ادامه بر نظارت‌های لحظه‌ای تاکید کرد و خواستار افزایش سرعت در عملیات پروازها شد. وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر اهمیت دادن به وقت مسافران، خواستار کاهش زمان تحویل بار به مسافران شد. وی ضمن تاکید بر توسعه تجهیزات کمک ناوبری در فرودگاه‌ها، گفت: با اقدامات صورت گرفته در هفته‌های گذشته، سو استفاده از بلیت کاهش یافته و حجم تأخیرات کمی اصلاح شده، اما کافی و قابل قبول نیست و لازم است اقدامات نظارتی بیشتری در جهت بهبود این امر در نظر گرفته شود. وی با تاکید بر افزایش رضایتمندی مسافران گفت: چنانچه در تأخیر پروازها و سواستفاده از بلیت‌ها اصلاحاتی صورت نگیرد در تعلیق شرکت‌های هواپیمایی متخلف مصمم هستیم. بذرپاش همچنین بر پاسخ گویی به موقع و مناسب رؤسای ایستگاه‌ها و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی به مسافران تاکید کرد و گفت: شرکت‌های هواپیمایی لازم است در این خصوص شفاف سازی کرده و با پاسخگویی شایسته و در شأن مردم، علت و یا میزان تأخیرهای احتمالی را به اطلاع مسافران برسانند. در ادامه، کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به ارائه گزارشی از زمان راه اندازی این مرکز پرداخت و گفت: این مرکز طبق رهنمودها و دستور وزیر راه و شهرسازی که سال جدید را سال اقدام هوشمندانه و فناوری در حوزه مدیریت کنترل پروازها تعیین کرده بودند، تشکیل شد. وی افزود: تمامی ارکان صنعت از جمله؛ پلیس، سپاه، گمرک، مرز هوایی، هواشناسی و دستگاه‌های اطلاعاتی اینجا با یکدیگر در ارتباط هستند و پروازهای نوروزی به صورت یکپارچه کنترل می‌شود. کاپیتان محمدی بخش اظهارداشت: هرکدام از شرکت‌ها به صورت مجزا دارای occ هستند، اما نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی حاضر در این مرکز مشکلات بوجود آمده اعم از تأخیرات، هواشناسی، عملیات فرودگاهی، سوخت و … مدیریت و در لحظه به صورت یکپارچه کنترل می‌کنند. وی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد این مرکز تاکنون افزود: از مجموع ۲۰ هزار مجوز واگذار شده تا به امروز بخش اصلی پروازها مطابق برنامه انجام شده است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.