منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های شمال به سمت پایتخت اکنون سنگین است. مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه در محور‌های کندوان و هراز از شمال به جنوب... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های شمال به سمت پایتخت اکنون سنگین است. مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه در محور‌های کندوان و هراز از شمال به جنوب سنگین گزارش شده است. بر اساس گزارش این مرکز ترافیک در دیگر محور‌های استان از جمله سوادکوه فعلا عادی است. بر اساس این گزارش محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند. سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.