منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛صدیق نیا سرپرست دفتر نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی گفت: نظارت و مشاهدات میدانی در پایش نرخ بلیت هواپیما حاکی از آن است که عمده گران فروشی در بلیت هواپیما مربوط به مجاری و کانال های غیر... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛صدیق نیا سرپرست دفتر نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی گفت: نظارت و مشاهدات میدانی در پایش نرخ  بلیت هواپیما حاکی از آن  است که عمده گران فروشی  در بلیت هواپیما مربوط به مجاری و کانال های غیر رسمی و فروش الکترونیکی است و به طور معمول این  سایت ها از سازمان هواپیمای کشور مجوز ارائه خدمات به صورت الکترونیکی را نداشتند. به گفته سرپرست دفتر نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی‌، سازمان هواپیمایی دو مجوز به دفاتر خدمات مسافرتی ارائه می کند که یک مجوز مربوط به ارائه خدمات حضوری است و مجوز دیگر مربوط به ارائه خدمات الکترونیکی است. او می گوید: اتفاقی که امسال افتاد به واسطه کنترل نرخ  و نظارت ها  ،گران فروشی بلیت از کانال رسمی به کانال های غیر رسمی و بدون مجوز هدایت شد  وعمده تخلف ها  از سوی سایت هایی بود  که از سازمان هواپیمایی مجوز نداشتند و از طریق یک ربات به ما اتصال پیدا می کردند . صدیق نیا گفت: هر زمانی که تخلفی توسط دفاتر خدمات مسافرتی و یا شرکت های هواپیمایی رخ می دهد مسئولیت آن بر عهده  ایرلاین ها است چراکه  باید شرکت های هواپیمایی نظارت خود را بر کانال های فروش بلیت افزایش دهند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.