منو کاربری
افزایش-۱۰۰-درصدی-بلیت-هواپیما-در-دستور-کار-است؟-عکس
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با وجود موافقت سازمان هواپیمایی کشوری با افزایش قیمت بلیت هواپیما، این تصمیم منتظر تصویب ستاد تنظیم بازار است. در این میان اما شرکت‌های هواپیمایی و فروشندگان بلیت که در ماه‌های گذشته به هدف خود نرسیده‌اند، در... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با وجود موافقت سازمان هواپیمایی کشوری با افزایش قیمت بلیت هواپیما، این تصمیم منتظر تصویب ستاد تنظیم بازار است. در این میان اما شرکت‌های هواپیمایی و فروشندگان بلیت که در ماه‌های گذشته به هدف خود نرسیده‌اند، در مواردی به‌صورت چراغ خاموش قیمت‌ها را تا ۱۰۰ درصد هم افزایش داده‌اند. در این اینفوگرافیک نگاهی داشته‌ایم به نرخ مصوب برخی از افزایش قیمت‌ها و همچنین قیمت‌هایی که برخی از ایرلاین‌ها بصورت غیر قانونی تا ۱۰۰ درصد بالا برده‌اند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.