منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین، پونک محله‌ای مرفه‌نشین در شمال غرب تهران است که که در منطقه ۲ و ۵ شهرداری تهران واقع شده‌است. این محله از از شمال به بزرگراه هاشمی رفسنجانی، از جنوب به بزرگراه شهید همت، از شرق به رودخانه پونک و از غرب به بزرگراه ستاری منتهی... به گزارش اقتصادآنلاین، پونک محله‌ای مرفه‌نشین در شمال غرب تهران است که که در منطقه ۲ و ۵ شهرداری تهران واقع شده‌است. این محله از از شمال به بزرگراه هاشمی رفسنجانی، از جنوب به بزرگراه شهید همت، از شرق به رودخانه پونک  و از غرب به بزرگراه ستاری منتهی می‌شود. در گزارش امروز به بررسی قیمت اجاره مسکن در محدوده پونک پرداخته ایم.  برای رهن یک واحد ۶۱ متری ۱ خوابه در محدوده پونک باید ۶۰۰ میلیون پرداخت کرد. رهن کامل یک واحد دو خوابه ۸۵ متری ساخت سال ۱۳۹۳ نیز ۷۹۵ میلیون توما است. با ۱ میلیارد  و ۱۵۰ میلیون تومان رهن کامل می توان یک واحد ۹۰ متری ۲ خوابه ساخت سال ۱۳۹۳ را اجاره کرد. برای رهن یک واحد ۱۳۵ سه خوابه ساخت سال ۱۳۹۵ نیز باید ۱ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان پرداخت کرد. قیمت اجاره خانه در پونک محله متراژ (متر) مشخصات سال ساخت رهن کامل (تومان) پونک، خ فکوری ۶۱ ۱ خوابه، پارکینگ ۱۳۸۸ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پونک، سردار جنگل ۹۰ ۲ خوابه - آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۳ ۱٬۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پونک، خ گلزار ۸۵ ۲ خوابه - آسانسور، انباری ۱۳۹۳ ۷۹۵٬۰۰۰٬۰۰۰ پونک، بلوار عدل ۸۵ ۲ خوابه - آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۵ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پونک، ایران زمین ۷۳ ۲ خوابه - آسانسور، انباری ۱۳۸۵ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پونک، خ سلاورزی ۷۰ ۲ خوابه - انباری ۱۳۸۶ ۵۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پونک، بلوار کمالی ۱۱۷ ۲ خوابه - آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۱ ۱٬۴۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پونک، خ اسلامیان ۱۳۵ ۳ خوابه - آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۵ ۱٬۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پونک، باغ فیض ۱۲۰ ۳ خوابه - آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۵ ۱٬۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.