منو کاربری

اشتباه-عجیب-برخی-از-رسانه‌ها-درباره-قیمت-مسکن-کاهش-تورم-مسکن-واقعیت-دارد؟
به گزارش اقتصاد آنلاین، یکی از گروه‌هایی که تورم آن به تفکیک ارائه می‌شود، بخش مسکن است، اما استفاده از این داده نیازمند توجه به یک نکته بسیار مهم است. امروز برخی از رسانه‌ها با مقایسه این عدد با مقدار آن در ماه فروردین، از کاهش رشد ماهانه و نقطه... به گزارش اقتصاد آنلاین، یکی از گروه‌هایی که تورم آن به تفکیک ارائه می‌شود، بخش مسکن است، اما استفاده از این داده نیازمند توجه به یک نکته بسیار مهم است. امروز برخی از رسانه‌ها با مقایسه این عدد با مقدار آن در ماه فروردین، از کاهش رشد ماهانه و نقطه به نقطه قیمت مسکن سخن گفته بودند.  این در حالی است که عدد اعلام شده تحت عنوان تورم مسکن، مربوط به تورم «اجاره» و «خدمات نگهداری و تعمیر واحد مسکونی» است و استفاده از آن برای تحلیل تغییرات «قیمت مسکن» اشتباه است. آخرین آمار مربوط به قیمت مسکن توسط مرکز آمار در دی ماه گذشته منتشر شده و از آن تاریخ هیچ داده‌ جدیدی توسط این مرکز در این رابطه منتشر نشده است. 

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.