منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، فرزانه صادق مالواجرد در نشست خبری اظهار کرد: در دوره اخیر بازپس‌گیری اراضی دولتی را در دستور کار قرار داده‌ایم که حدود ۳۰ هزار هکتار در چرخه طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته و این روند ادامه دارد که آمار دقیق آن... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، فرزانه صادق مالواجرد در نشست خبری اظهار کرد: در دوره اخیر بازپس‌گیری اراضی دولتی را در دستور کار قرار داده‌ایم که حدود ۳۰ هزار هکتار در چرخه طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته و این روند ادامه دارد که آمار دقیق آن را  سازمان ملی زمین و مسکن  ارایه می‌دهد. وی افزود: رقم ۳۰ هزار هکتار الحاق زمین که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته عدد خردی نیست. این میزان با اراضی ۸۰۰۰ هکتاری مسکن مهر مقایسه کنید و متوجه می‌شوید چقدر زمین‌های اختصاص یافته به طرح نهضت ملی مسکن بزرگ است. معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در مقایسه طرح نهضت ملی مسکن با پروژه مسکن مهر خاطرنشان کرد: وجب به وجب ۳۰ هزار هکتاری که به طرح نهضت ملی مسکن الحاق شده در جلسات و کمیته‌های کارشناسی و فنی مورد بررسی قرار گرفته است اما حتی یک متر مربع از ۸۰۰۰ هکتار زمین پروژه مسکن مهر که مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی را دریافت کرد در جلسات کارشناسی بررسی نشده بود. الواجرد در پاسخ به سوالی درباره واگذاری زمین برای ساخت واحدهای یک طبقه و دو طبقه گفت: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر اشتباه استراتژیک است که ما بیش از دو طبقه  بسازیم و این موضوع به تمامی استان‌ها ابلاغ شده است. وی تصریح کرد: پاسخگویی به نیاز مسکن صرفا از طریق یک راه حل نخواهد بود. اما باید به این نکته توجه  شود که تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در داخل شهرها بسیار آسان‌تر و قابل دسترس‌تر از این است که ما به این دلیل که می‌خواهیم نیاز فوری مسکن را جواب بدهیم افزایش محدوده‌های کلان ایجاد کنیم. دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی با تاکید بر پشتوانه کارشناسی در الحاق اراضی به پروژه‌های مسکونی گفت: در دوره اخیر تمامی محدوده‌هایی که مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی را گرفته پشتوانه کارشناسی دارد. این موارد شامل تامین آب، قرار داشتن یا نداشتن روی گسل، محدوده اراضی کشاورزی و باغات، فرونشست، دسترسی به شبکه‌های اصلی است که تماما مورد بررسی قرار گرفته است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.