منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین، محله ستارخان در منطقه ۲ تهران واقع شده است. این محله از شمال با محله گیشا و مرزداران شرقی، از غرب با فلکه یکم صادقیه، از شرق با محله فاطمی و از جنوب با محله تهرانسر همسایه است. البته در برخی مرزبندی‌ها، ستارخان شامل محله‌های... به گزارش اقتصادآنلاین، محله ستارخان در منطقه ۲ تهران واقع شده است. این محله از شمال با محله گیشا و مرزداران شرقی، از غرب با فلکه یکم صادقیه، از شرق با محله فاطمی و از جنوب با محله تهرانسر همسایه است. البته در برخی مرزبندی‌ها، ستارخان شامل محله‌های تهرانسر، دریان‌نو، شهرآرا، تهران ویلا و توحید هم می‌شود. نام قدیمی محله ستارخان برق آلستوم بوده که نام آن برگرفته از دانشمندی خارجی است که کارخانه برقی در این محله احداث کرد. قیمت مسکن در محله ستارخان نسبت به بسیاری از محله‌های تهران در حد متوسط است. ] در این زمینه بخوانید؛  قیمت رهن و اجاره در خیابان ستارخان چقدر است؟ ] در گزارش امروز به بررسی قیمت رهن آپارتمان در محدوده ستارخان پرداخته ایم.  برای اجاره یک واحد ۴۵ متری در محله ستارخان باید ۳۰۰ میلیون رهن و ۷ و نیم میلیون ماهیانه بپردازید. رهن کامل یک واحد ۵۰ متری ساخت سال ۱۳۸۴ در محله ستارخان ۷۰۰ میلیون تومان است. یک آپارتمان ۷۱ متری تک خوابه ساخت سال ۱۳۹۴ در این محله را می توان با ۶۵۰ میلیون رهن و ۶ میلیون ماهیانه اجاره کرد.  هزینه رهن کامل یک واحد ۱۰۵ متری نوساز دو خوابه در محدوده ستارخان نیز ۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان است. برای اجاره یک واحد ۱۴۰ متری ۱ خوابه ساخت سال ۱۳۷۱ نیز باید ۵۰۰ میلیون رهن و ۱۳ میلیون ماهیانه بپردازید. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در محدوده ستارخان به دست می آورید.  قیمت اجاره خانه در محدوده ستارخان محله متراژ (متر) مشخصات سال ساخت رهن (تومان) اجاره (تومان) ستارخان ۴۵ ۱ خوابه، آسانسور ۱۴۰۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۵۰۰٬۰۰۰ ستارخان ۵۰ ۱ خوابه، آسانسور ۱۳۸۴ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ --- ستارخان ۶۰ ۱ خوابه، آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۴۰۲ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۶٬۰۰۰٬۰۰۰ ستارخان ۷۱ ۱ خوابه، آسانسور، پارکینگ ۱۳۹۴ ۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ ستارخان ۸۸ ۲ خوابه، پارکینگ، انباری ۱۳۷۵ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰ ستارخان ۹۲ ۲ خوابه، آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۸۷ ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ --- ستارخان ۱۰۵ ۲ خوابه، آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۴۰۲ ۱٬۶۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ --- ستارخان ۱۴۰ ۲ خوابه، پارکینگ، انباری ۱۳۷۱ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.