منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۸۶ تا ۳۰۰ متری واقع در خیابان های مختلف عظیمیه کرج به بودجه نسبتا متوسطی با توجه به متراژهای بالا نیازمند است. در این مطلب سعی کرده ایم متراژ و لوکیشن های مختلف عظیمیه را بررسی کرده و هدف را بر مبنای ۸۶ تا ۳۰۰... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۸۶ تا ۳۰۰ متری واقع در خیابان های مختلف عظیمیه کرج به بودجه نسبتا متوسطی با توجه به متراژهای بالا نیازمند است. در این مطلب سعی کرده ایم متراژ و لوکیشن های مختلف عظیمیه را بررسی کرده و هدف را بر مبنای ۸۶ تا ۳۰۰ متری بودن در نظر بگیریم. در استان البرز خانه های متراژ بالا بیشتر ساخته و پیدا می شود و به دلیل قیمت مناسب تر نسبت به تهران و فاصله نزدیک، بسیاری از تهرانی ها ترجیح می دهند به این استان نقل مکان کنند. از این رو جدولی را تهیه کرده تا اگر قصد اجاره خانه در کرج منطقه عظیمیه را دارید، بدانید حداقل بودجه برای رهن یک خانه در این منطقه ۵۰۰ و حداکثر ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. در واقع با توجه به سال ساخت،محدوده و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری یا مشاعات قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در عظیمیه کرج به دست می آورید. اجاره خانه در عظیمیه کرج محله متراژ(متر) مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) عظیمیه ۸۶ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۶ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۰۰۰۰۰۰ عظیمیه،گلستان ۹۰ ۲خوابه-پارکینگ،انباری ۱۳۸۸ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹٬۰۰۰٬۰۰۰ عظیمیه،بهتویی ۱۱۰ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۶ ۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ عظیمیه،استخر شرقی ۱۳۰ ۳خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۶ ۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- عظیمیه ۱۴۰ ۳خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۲ ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- عظیمیه ۱۵۰ ۳خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۸ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۸٬۰۰۰٬۰۰۰ عظیمیه،شریعتی ۱۸۵ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۸ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ عظیمیه،گلستان ۲۰۰ ۳خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۲ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- عظیمیه ۲۵۰ ۴خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- عظیمیه،مسیر پیاده ۳۰۰ ۳خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۲ ۳٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر کرج برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر استان،شهر و منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.