منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره خانه در شهر مشهد مانند تمام شهرها با توجه به مناطق مختلف، قیمت های متفاوتی دارد اما نکته ای که درباره اکثر مناطق آن به چشم می خورد قدیمی ساز بودن آپارتمان ها است. در این مطلب سعی کرده ایم اجاره خانه در تمام مناطق شهر... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره خانه در شهر مشهد مانند تمام شهرها با توجه به مناطق مختلف، قیمت های متفاوتی دارد اما نکته ای که درباره اکثر مناطق آن به چشم می خورد قدیمی ساز بودن آپارتمان ها است. در این مطلب سعی کرده ایم اجاره خانه در تمام مناطق شهر مشهد را بررسی کرده تا یک چشم انداز کلی به شما ارائه دهی. از این رو خانه های اجاره ای منطقه هاشمیه، احمد آباد، ملک آباد و سجاد که جزو مناطق مرفه نشین هستند را تا محله هاشمی نژاد و امام خمینی که در طرح ترافیک قرار دارند، در جدول زیر آورده ایم. توجه داشته باشید اگر به دنبال اجاره آپارتمان نوساز و محله ای با خانه های جوان هستید بهتر است الهیه را انتخاب کنید. در جدول زیر مبنای متراژ ساختمان ها از ۰۸۰ تا ۱۵۰ در نظر گرفته شده و حداقل مبلغی که برای پول پیش (رهن) به آن نیاز دارید ۱۰۰ میلیون تومان است. اجاره خانه در مشهد محله متراژ(متر) مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) هاشمیه ۸۶ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۸۸ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱٬۸۰۰٬۰۰۰ احمد آباد ۱۱۰ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۸۹ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ --- ملک آباد ۱۲۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۰ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۷٬۵۰۰٬۰۰۰ سجاد ۸۰ ۲خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۹۰ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰ الهیه ۱۱۷ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۲ ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ کوه سنگی ۸۷ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۰ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰ بهشتی ۱۲۰ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۲ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰ قائم  ۱۰۰ ۲خوابه،انباری ۱۳۹۴ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۵۰۰٬۰۰۰ امام خمینی ۱۳۰ ۲خوابه،پارکینگ ۱۳۸۸ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ هاشمی نژاد ۱۱۰ ۲خوابه،انباری ۱۳۹۶ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر مشهد برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.