منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: اکنون ترافیک خط جنوبی جاده کرج -چالوس درمحدوده نساء و پیچ سرهنگ سنگین است. وی افزود: تردد از جاده قدیم کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: اکنون ترافیک خط جنوبی جاده کرج -چالوس درمحدوده نساء و پیچ سرهنگ سنگین است. وی افزود: تردد از جاده قدیم کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و مسافران از مسیر آزادراه تهران - شمال استفاده کنند. باتوجه به بسته بودن جاده قدیم کرج - چالوس از پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه جاری به دلیل وقوع سیلاب و علیرغم اطلاع رسانی متعدد اما برخی مسافران اصرار به سفر از این مسیر دارند که به هیج وجه اجازه ورود به جاده نخواهند داشت. سرهنگ کرمی گفت: از تونل ۱۶ آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس از شهرستانک تا کندوان مربوط به حوزه استان البرز است که مسافران می توانند برای سفر به شهرهای شمالی کشور استفاده کنند. وی اضافه کرد: رانندگان قبل از سفر به جاده چالوس از آزادراه تهران - شمال از وضعیت راه‌ها مطلع شده ضمن آنکه از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند. نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استان مازندران واقع شده است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.