منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر اهل این شهر زیبا هستید که محله های آن را به خوبی می شناسید اما اگر قصد مهاجرت به این شهر را دارید پیش از اجاره خانه باید اطلاعاتی درباره محله های آن به دست آورید. محله قصر دشت جزو محله های اعیان نشین شهر شیراز به شمار می... به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر اهل این شهر زیبا هستید که محله های آن را به خوبی می شناسید اما اگر قصد مهاجرت به این شهر را دارید پیش از اجاره خانه باید اطلاعاتی درباره محله های آن به دست آورید. محله قصر دشت جزو محله های اعیان نشین شهر شیراز به شمار می رود که در گذشته طرفدار چندانی نداشته اما حالا به لطف ساخت و سازهای لوکس و خانه های ویلایی و متراژ بالا جزو مناطق خوب و گران قیمت این شهر به شمار می رود. در کنار قصد دشت می توان به عفیف آباد و بلوار ارم و سپس معالی آباد اشاره کرد که آن ها نیز جزو مناطق خوب و به قول معروف بالا شهر شیراز به شمار می روند و اجاره خانه در آنها چیزی در حدود ۱۰۰ تا یک میلیارد و ۴۰۰ بودجه برای پول پیش نیاز دارد. اگر قصد اجاره خانه در شهر شیراز را دارید در این گزارش خانه هایی با متراژ مختلف را در مناطق بالا و پایین این شهر مورد بررسی قرار داده ایم. در جدول زیر تعدادی از خانه های اجاره ای شیراز را مشاهده می کنید که با توجه به سال ساخت ،منطقه و برخورداری از امکانات مختلف، قیمت های متفاوتی دارند. اجاره خانه در شیراز محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) قصردشت ۱۸۰ ۳خوابه-پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۴۰۲ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۴٬۰۰۰٬۰۰۰ قصردشت ۹۵ ۲خوابه-پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۳۹۳ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰ عفیف آباد ۱۰۰‍ ۱خوابه-پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۳۹۹ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ بلوار ارم ۱۱۰ ۲خوابه-پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۳۸۷ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰ بلوار ارم ۱۶۰ ۲خوابه-پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۴۰۲ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ معالی آباد ۱۳۰ ۲خوابه-پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۴۰۰ ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- بالا کفت ۹۰ ۲خوابه-پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۴۰۲ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- پودنک ۸۵ ۱خوابه- انباری ۱۳۹۵ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۲۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شیراز برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.