منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، شورای عالی هواپیمایی هفته گذشته پنجم تیرماه در جلسه‌ای با حضور مهرداد بذرپاش -وزیر راه وشهرسازی- و محمد محمدی‌بخش -رئیس سازمان هواپیمایی کشوری-، خواستار برخورد قضایی با سایت‌های غیرمجاز و گران‌فروشی بلیت... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،  شورای عالی هواپیمایی هفته گذشته پنجم تیرماه در جلسه‌ای با حضور مهرداد بذرپاش -وزیر راه وشهرسازی- و محمد محمدی‌بخش -رئیس سازمان هواپیمایی کشوری-، خواستار برخورد قضایی با سایت‌های غیرمجاز و گران‌فروشی بلیت هواپیما شد و مقرر کرد به برخی از شرکت‌های هواپیمایی که خارج از آیین‌نامه‌ها عمل می‌کنند، دو هفته فرصت داده شود تا مطابق ضوابط الزامی عمل کنند. در این راستا به‌دنبال رصد سایت‌های عرضه و فروش بلیت و گزارش شرکت‌های هواپیمایی و پیش از تمام شدن مهلت دو هفته‌ای، دامنه ۱۹ سایت فروش بلیت هواپیما به‌دلیل گرانفروشی بلیت هواپیما، با هماهنگی دستگاه قضایی مسدود شد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.