منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، در صورتی که ۲ میلیارد تومان بودجه برای رهن کامل خانه دارید هیچ نگرانی به دلتان راه ندهید چرا که از شمال شهر گرفته تا شرق، غرب و مرکز گزینه های عالی برایتان وجود دارد که همگی بالای ۱۰۰ متر هستند. خانه هایی که با این مبلغ در... به گزارش اقتصاد آنلاین، در صورتی که ۲ میلیارد تومان بودجه برای رهن کامل خانه دارید هیچ نگرانی به دلتان راه ندهید چرا که از شمال شهر گرفته تا شرق، غرب و مرکز گزینه های عالی برایتان وجود دارد که همگی بالای ۱۰۰ متر هستند. خانه هایی که با این مبلغ در شمال و شمال غرب و شرق تهران یافت می شود دارای مشاعاتی مانند سونا،استخر،جکوزی، سالن بدنسازی و روف گاردن هستند. با یک میلیارد تومان از متراژ ۱۰۶ تا ۱۵۰ متر می توانید در مناطق سعادت آباد دزاشیب تا یوسف آباد و سهروردی خانه ای را به رهن کامل خود در آورید. در جدول زیر تعدادی از این خانه ها را در مناطق مختلف تهران مشاهده می کنید. رهن خانه های ۲ میلیاردی تهران محله متراژ(متر) مشخصات سال ساخت رهن(تومان) سعادت آباد ۱۳۰ ۲خوابه- پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ دزاشیب ۱۴۰ ۲خوابه- پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۲ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ یوسف آباد ۱۴۵ ۳خوابه- پارکینگ،آسانسور ۱۴۰۲ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ اباذر ۱۲۵ ۳خوابه- پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۲ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ شهرک غرب ۱۳۰ ۲خوابه- پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ سهروردی ۱۲۳ ۲خوابه- پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۸ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پاسداران ۱۵۰ ۳خوابه- پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۷ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ میرداماد ۱۰۶ ۲خوابه- پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۵ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.