منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۸۰ تا ۱۵۰ متری واقع در تمام محله های شهر یزد از صفائیه که منطقه گران قیمت این شهر به شمار می رود گرفته تا مناطق ارزان قیمت را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۴۵ میلیون تومان دارید خیالتان راحت باشد. از این... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۸۰ تا ۱۵۰ متری واقع در تمام محله های شهر یزد از صفائیه که منطقه گران قیمت این شهر به شمار می رود گرفته تا  مناطق ارزان قیمت را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۴۵ میلیون تومان دارید خیالتان راحت باشد.  از این رو جدولی را تهیه کرده تا اگر قصد اجاره خانه در شهر یزد را دارید، بدانید به حداقل بودجه ای که برای پول پیش(رهن) نیازمند هستید ۴۵ و حداکثر این مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان است. در واقع با توجه به سال ساخت،محدوده و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در شهر یزد به دست می آورید. اجاره خانه در یزد محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) یزد، صفائیه ۸۰ ۲خوابه- آسانسور، انباری ۱۳۸۴ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰ یزد ۸۵ ۲خوابه- آسانسور، انباری ۱۳۹۵ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ یزد،صفائیه ۹۰ ۱خوابه- انباری ۱۳۹۵ ۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹٬۵۰۰٬۰۰۰ یزد، قندی ۱۰۰ ۲خوابه- آسانسور، انباری ۱۳۹۱ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲٬۵۰۰٬۰۰۰ یزد، بلوار صابر یزدی ۱۱۰ ۲خوابه ۱۴۰۲ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ یزد، مدرسی ۱۲۰ ۲خوابه-پارکینگ، آسانسور ۱۴۰۰ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- یزد، مقداد ۱۳۰ ۲خوابه- انباری ۱۳۹۶ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۵۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر یزد برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر استان،شهر و منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.