منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره خانه در ایلام مانند تمام شهرها با توجه به مناطق مختلف، قیمت های متفاوتی دارد. در این مطلب سعی کرده ایم اجاره خانه در تمام مناطق شهر ایلام را بررسی کرده تا یک چشم انداز کلی به شما ارائه دهیم. در جدول زیر مبنای متراژ... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره خانه در ایلام مانند تمام شهرها با توجه به مناطق مختلف، قیمت های متفاوتی دارد. در این مطلب سعی کرده ایم اجاره خانه در تمام مناطق شهر ایلام را بررسی کرده تا یک چشم انداز کلی به شما ارائه دهیم.  در جدول زیر مبنای متراژ ساختمان ها از ۹۰ تا ۱۵۰ در نظر گرفته شده و حداقل مبلغی که برای پول پیش (رهن) به آن نیاز دارید ۸۰ میلیون تومان است. اجاره خانه در ایلام محله متراژ(متر) مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) ایلام ۹۰ ۱خوابه-بالکن، آسانسور، انباری ۱۳۹۰ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ سعدی ۹۵ ۲خوابه-پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۳۹۹ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰ چالیمار ۱۰۰ ۲خوابه ۱۴۰۰ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹۰۰٬۰۰۰ زرمندگان ۱۱۰ ۲خوابه-پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۳۹۶ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۵۰۰٬۰۰۰ نوروزآباد ۱۲۰ ۱خوابه-بالکن، انباری ۱۳۹۲ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ جمهوری ۱۳۰ ۲خوابه-پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۴۰۰ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ ولیعصر ۱۴۰ ۲خوابه ۱۳۹۴ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۵۰۰٬۰۰۰ فاتحان ۱۵۰ ۲خوابه-پارکینگ ۱۳۹۷ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر ایلام برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.