منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۶۰ تا ۱۳۰ متری واقع در تمام محله های شهر کرمانشاه از خیابان کسری که منطقه گران قیمت این شهر به شمار می رود گرفته تا زیباشهر و نوبهار، مناطق ارزان قیمت را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۸۰ میلیون تومان... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۶۰ تا ۱۳۰ متری واقع در تمام محله های شهر کرمانشاه از خیابان کسری که منطقه گران قیمت این شهر به شمار می رود گرفته تا  زیباشهر و نوبهار، مناطق ارزان قیمت را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۸۰ میلیون تومان دارید خیالتان راحت باشد.  از این رو جدولی را تهیه کرده تا اگر قصد اجاره خانه در شهر کرمانشاه را دارید، بدانید به حداقل بودجه ای که برای پول پیش(رهن) نیازمند هستید ۱۸۰ و حداکثر این مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان است. برای رهن کامل یک واحد ۹۰ متری در خیابان کسری که ۱۳ سال ساخت است باید مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید . اگر متراژهای بالاتر مثلا ۱۳۰ متری مد نظر دارید با پرداخت ۳۵۰ و ماهانه ۶ میلیون تومان در خیابان کاشانی یک خانه ۱۱ سال ساخت اجاره کنید. در واقع با توجه به سال ساخت،محدوده و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در شهر کرمانشاه به دست می آورید. اجاره خانه در کرمانشاه محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(متر) اجاره(متر) ۲۲بهمن ۶۰ ۱خوابه،پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۳۹۰ ۱۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ شهرک دادگستری ۷۰ ۱خوابه، انباری ۱۳۹۴ ۲۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ پردیس ۸۰ ۲خوابه، آسانسور، انباری ۱۴۰۱ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۵۰۰٬۰۰۰ کسری ۹۰ ۲خوابه، پارکینگ، انباری ۱۳۸۹ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ --- نوبهار ۱۰۰ ۲خوابه، پارکینگ، انباری ۱۳۹۲‍ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۵۰۰٬۰۰۰ زیباشهر ۱۱۰ ۲خوابه،پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۳۹۷ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰ برق ۱۲۰ ۲خوابه،پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۳۹۸ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹٬۰۰۰٬۰۰۰ کاشانی ۱۳۰ ۲خوابه،پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۳۹۱ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر کرمانشاه برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر استان،شهر و منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.