منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، خیابان امام خمینی (ره) جزو خیابان های طویل تهران به شمار می رود و از این رو محله های زیادی را در بر می گیرد. این خیابان ۶کیلومتری از شرق به میدان امام خمینی (توپخانه) و از غرب به بزرگراه یادگار امام ختم می‌شود. در این گزارش... به گزارش اقتصاد آنلاین، خیابان امام خمینی (ره) جزو خیابان های طویل تهران به شمار می رود و از این رو محله های زیادی را در بر می گیرد. این خیابان ۶کیلومتری  از شرق به میدان امام خمینی (توپخانه) و از غرب به بزرگراه یادگار امام ختم می‌شود. در این گزارش خانه های  ۶۰ تا ۱۰۰ متری خیابان امام خمینی (ره) را در تمام محله های اطراف آن مورد بررسی قرار داده ایم. با یک نگاه کلی به خانه های این محدوده باید گفت با داشتن حداقل ۱۴۰ میلیون پول پیش و پرداخت اجاره بهای ماهیانه به مبلغ ۱۱ میلیون تومان می توانید یک خانه ۶۵ متری ساختِ ۱۳۹۲ در محله جیحون اجاره کنید. حداکثر پولی که باید برای اجاره خانه در این محدوده داشته باشید یک میلیارد تومان است که با آن می شود رهن یک واحد ۱۰۰ متری را با اجاره ماهیانه ۵ میلیون و ۵۰۰ تومان پرداخت کرد. در جدول زیر خانه های خیابان امام خمینی (ره) را خواهید دید که بر اساس هدف ۶۰ تا ۱۰۰ متری انتخاب شده و قیمت آنها با توجه به محدوده، سال ساخت و برخورداری از امکانات مختلف، متفاوت است. اجاره خانه در محدوده خیابان امام خمینی محله متراژ(متر) مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) امام خمینی، سلسبیل ۶۰ ۲خوابه ۱۳۸۵ ۳۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- امام خمینی، جیحون ۶۵ ۲خوابه-پارکینگ، انباری ۱۳۹۲ ۱۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰ امام خمینی، سلسبیل ۷۰ ۲خوابه- انباری ۱۳۸۹ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰ امام خمینی، پاستور ۷۵ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۷‍ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰ امام خمینی، جیحون ۸۵ ۲خوابه-آسانسور ۱۳۹۷ ۵۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ امام خمینی، جیحون ۹۰ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۲ ۸۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- امام خمینی، رودکی ۱۰۰ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۲ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۵۰۰٬۰۰۰ امام خمینی، مالک اشتر ۱۱۰ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۱ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در خیابان امام خمینی (ره) تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.