منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۷۰ تا ۱۳۰ متری واقع در تمام محله های شهر همدان از میدان بیمه که منطقه گران قیمت این شهر به شمار می رود گرفته تا مناطق ارزان قیمت را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۱۸۰میلیون تومان دارید خیالتان راحت باشد.... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۷۰ تا ۱۳۰ متری واقع در تمام محله های شهر همدان از میدان بیمه که منطقه گران قیمت این شهر به شمار می رود گرفته تا  مناطق ارزان قیمت را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۱۸۰میلیون تومان دارید خیالتان راحت باشد.  از این رو جدولی را تهیه کرده تا اگر قصد اجاره خانه در شهر همدان را دارید، بدانید به حداقل بودجه ای که برای پول پیش(رهن) نیازمند هستید ۱۸۰ و حداکثر این مبلغ ۶۸۰ میلیون تومان است. در واقع با توجه به سال ساخت،محدوده و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در شهر همدان به دست می آورید. اجاره خانه در همدان محله متراژ(متر) مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) محمدیه ۷۰ ۱خوابه-انباری ۱۳۹۱ ۱۸۰،۰۰۰،۰۰۰ ۱،۵۰۰،۰۰۰ پردیس ۷۵ ۲خوابه-پارکینگ، انباری ۱۳۸۸ ۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ۷،۵۰۰،۰۰۰ پردیس ۸۰ ۲خوابه-پارکینگ، انباری ۱۳۸۶ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰   بلوار امام خمینی ۹۰ ۲خوابه- انباری ۱۳۹۸ ۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ۱،۵۰۰،۰۰۰ میدان بیمه ۱۰۰ ۲خوابه- پارکینگ، انباری ۱۳۸۶ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ اعتمادیه ۱۱۰ ۲خوابه- انباری ۱۴۰۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۰۰۰٬۰۰۰  پاسداران ۱۲۰ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۱ ۶۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰  --- سعیدیه ۱۳۰ ۲خوابه- پارکینگ، انباری ۱۳۹۷ ۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  --- توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر همدان برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر استان،شهر و منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.