منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، در صورتی که ۲۰۰ میلیون تومان برای رهن اولیه یک خانه در تهران در نظر گرفته اید در تمام مناطق می توانید با اجاره بهای گوناگون یک واحد اجاره کنید. در صورتی که قصد اجاره خانه با این مبلغ را در شمال تهران دارید می توانید با... به گزارش اقتصاد آنلاین، در صورتی که ۲۰۰ میلیون تومان برای رهن اولیه یک خانه در تهران در نظر گرفته اید در تمام مناطق می توانید با اجاره بهای گوناگون یک واحد اجاره کنید.  در صورتی که قصد اجاره خانه با این مبلغ را در شمال تهران دارید می توانید با پرداخت ماهیانه ۴۰ میلیون تومان در منطقه ولنجک  یک واحد ۱۲۵ متری اجاره کنید. اگر غرب تهران را زیر نظر گرفته اید یک واحد ۸۰ متری در مرزداران با اجاره بهای ماهیانه ۲۱ میلیون تومان خواهید داشت. در شرق تهران کمی مبالغ کمی قابل تحمل تر هستند و در خیابان پیروزی یک آپارتمان ۶۰ متری ۱۱ سال ساخت و پرداخت  ماهیانه  ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای اجاره گذاشته شده است. از این رو جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای اجاره یک واحد در تهران با رهن اولیه ۲۰۰ میلیون تومان در تمام مناطق با امکانات متفاوت تقریبا به چه بودجه ای برای اجاره بهای ماهیانه نیازمند هستید.  با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. اجاره خانه با ۲۰۰ میلیون رهن اولیه در تهران محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) فرشته ۱۳۰ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور، انباری ۱۳۹۵ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ولنجک ۱۲۵ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۴ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰ سعادت آباد ۱۱۲ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور، انباری ۱۳۹۱ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۵٬۰۰۰٬۰۰۰ مرزداران ۸۰ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۷ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۱٬۰۰۰٬۰۰۰ عباس آباد ۵۵ ۱خوابه،پارکینگ،آسانسور، انباری ۱۳۹۹ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۱٬۰۰۰٬۰۰۰ مطهری ۷۰ ۱خوابه،پارکینگ،آسانسور، انباری ۱۳۹۱ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ نارمک ۶۱ ۱خوابه، انباری ۱۳۹۰ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹٬۰۰۰٬۰۰۰ پیروزی ۶۰ ۱خوابه ۱۳۹۱ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۵۰۰٬۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.