منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد در خزانه تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۱۵۰ تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید یک واحد در محله خزانه با اجاره... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد در خزانه تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۱۵۰ تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید یک واحد در محله خزانه با اجاره بهای ۴ میلیون تومان یک واحد ۵۰ متری ۱۲ سال ساخت اجاره کنید. همچنین برای یک واحد ۹۰ متری نوساز باید ۷۵۰ میلیون تومان برای رهن کامل در این منطقه پرداخت کنید. از این رو جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای اجاره یک واحد ۵۰ تا ۱۰۰ متری در خزانه با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن و اجاره نیازمند هستید.  با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در خزانه تهران به دست می آورید. اجاره خانه در خزانه محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن (تومان) اجاره (تومان) خزانه ۵۰ ۱خوابه ۱۳۹۰ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰ خزانه ۶۰ ۱خوابه-آسانسور،انباری ۱۴۰۰ ۳۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۵۰۰٬۰۰۰ خزانه ۶۵ ۱خوابه-پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۹ ۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- خزانه ۷۰ ۱خوابه-پارکینگ،آسانسور ۱۴۰۱ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ خزانه ۸۰ ۲خوابه-انباری ۱۳۹۰ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ خزانه ۸۵ ۲خوابه-آسانسور ۱۳۹۴ ۴۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- خزانه ۹۰ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور ۱۴۰۲ ۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- خزانه ۱۰۰ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۹ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در خزانه تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.