منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۶۰ تا ۱۳۰ متری واقع در تمام محله های شهر اراک از خیابان خرم و عباس آباد که منطقه گران قیمت این شهر به شمار می رود تا امام خمینی که جزو مناطق ارزان قیمت است، را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۸۰ میلیون... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۶۰ تا ۱۳۰ متری واقع در تمام محله های شهر اراک از خیابان خرم و عباس آباد که منطقه گران قیمت این شهر به شمار می رود تا  امام خمینی که جزو مناطق ارزان قیمت است، را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۸۰ میلیون تومان دارید خیالتان راحت باشد.  جدولی را تهیه کرده ایم تا اگر قصد اجاره خانه در شهر اراک را دارید، بدانید به حداقل بودجه ای که برای پول پیش(رهن) نیازمند هستید ۱۰۰ و حداکثر این مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان است. برای اجاره  یک واحد ۱۰۰ متری در خیابان عباس آباد که ۹ سال ساخت است باید مبلغ ۲۰۰ میلیون به عنوان رهن و ماهانه ۶ میلیون تومان پرداخت کنید . اگر متراژهای بالاتر مثلا ۱۳۰ متری مد نظر دارید با پرداخت ۸۵۰ میلیون تومان در خیابان جنت می توانید یک خانه نوساز را رهن کامل کنید. در واقع با توجه به سال ساخت، محدوده و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در شهر اراک به دست می آورید. اجاره خانه در اراک محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) وحدت اسلامی ۶۰ ۱خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۰ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۰۰٬۰۰۰ امام خمینی ۷۰ ۱خوابه-بالکن ۱۳۹۷ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰ جهان پناه ۸۰ ۱خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۱ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰ شهر صنعتی ۹۰ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۷ ۴۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- عباس آباد ۱۰۰ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۳ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ دانشگاه ۱۱۰ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۸ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ خرم ۱۲۰ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۸ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ جنت ۱۳۰ ۲خوابه-پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۲ ۸۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر اراک برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر استان، شهر و منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.