منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد در محله خاک سفید تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۲۰۰ تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید یک واحد در محله خاک... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد در محله خاک سفید تهران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد. با این ۲۰۰ تومان به عنوان کمترین مبلغ رهن می‌توانید یک واحد در محله خاک سفید با اجاره بهای ۵ میلیون تومان یک واحد ۶۰ متری اجاره کنید. همچنین برای یک واحد ۱۰۰ متری ۴ سال ساخت باید ۷۰۰ میلیون تومان برای رهن کامل در این منطقه پرداخت کنید. از این رو جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای اجاره یک واحد ۵۰ تا ۱۰۰ متری در خاک سفید با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن و اجاره نیازمند هستید.  با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در خاک سفید تهران به دست می آورید. اجاره خانه در خاک سفید محله متراژ(متر) مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) خاک سفید ۵۰ ۱خوابه-انباری ۱۳۹۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۰۰٬۰۰۰ خاک سفید ۵۵ ۱خوابه-انباری ۱۳۹۶ ۳۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- خاک سفید ۶۰ ۱خوابه-انباری ۱۳۹۵ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ خاک سفید ۶۵ ۱خوابه-انباری ۱۳۹۴ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ خاک سفید ۷۰ ۱خوابه-انباری ۱۳۹۲ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ خاک سفید ۸۰ ۱خوابه ۱۳۹۷ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ خاک سفید ۹۰ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۴۰۲ ۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- خاک سفید ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۷ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -- توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در خاک سفید تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.